Jag vill...
2009-12-11
21:36:05

... kunna blogga med mobilen... men jag har ingen iPhone som jag kan ladda ner wordpress till... och det här med att blogga via e-post verkar inte riktigt ok... om jag inte fattat det fel så lägger bloggen upp allt som kommer in på den adressen man skapar för wordpress... kul om det kommer nåt spam-mail eller nåt.. så läggs den också upp... visst man kan ju radera dom... men så vill jag ju inte ha det...

Tips?

20:36


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - God Jul

Man ska kunna blogga via Myou, jag kikade aldrig riktigt in det men fråga molkan.se hon mobilbloggar och jag tror att det är via myou tjänsten!:)

2009-12-12 @ 12:49:39
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0