Juldagen
2009-12-25
11:54:29

Min julafton blev ju inte som jag hade tänkt mig... men sen på kvällen så löste det sig för T och han kom över... vi glodde på tv till ganska sent... och han skulle bli kvar över natten... vi slockna... sen gick det utför... Katterna höll honom vaken... så han höll mig vaken... när han väl somnade så snarkade han... och höll mig vaken... så imorse... ja eller vid tio eller vad klockan nu var... klev han upp skitsur och åkte hem utan att säga hej då för att fortsätta sova... så nu är bägge tjuriga och griniga och trötta... fast jag är ju inte sur på honom... jag kunde givetvis inte somna om... men jag hoppas att han kunde det... Nu väntar jag på att Kristin ska ta sig hit så den här dagen kan bli bättre... hon är oftast så glad så det smittar av sig... och det kan behövas idag :o) 10:54



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0