Julklapp
2009-12-23
17:12:24

Vi fick vår julklapp från jobbet i måndags... ett sånt där presentkort där man får välja mellan några olika grejer... Himla smidigt egentligen... bättre det än att alla får samma sak och så gnäller minst hälften om att det var ju minsann inte bra... Det här är vad vi hade att välja mellan:
  • Kostrådgivarens kokbok samt salladshänder i miljövänlig bambu
  • Elektrisk juicepress i matt svart stål
  • Salladsskål i bambu samt en salladstång
  • Kit med pilatesboll, pump, gummiband och yogamatta
  • Mjuk spikmatta
  • Vetekudde med pläd
Kokbok behöver jag inte för jag lagar ju inge mat... är inte speciellt intresserad av att lära mig heller...  juicepress har jag som står så fint i något skåp... i princip oanvänd... sallad är inte direkt nåt som syns till ofta hos mig heller... pilatesboll och yogamatta har jag... vetekudde och plädar har jag också... så det enda men klockrena valet blir ju då givetvis spikmattan... hoppas nu bara att inte den är slut... ska bli skönt med en egen... :o) 16:12



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0