Lucia
2009-12-13
16:57:14

Jaha.. då var det Lusse-Lelle dagen igen då :o) Inget firande... däremot har Sessan fått sin första dusch här... kan inte påstå att hon var speciellt nöjd men det gick... och nu är hon också ren och fin och luktar gott :o) När jag tänker på Lucia minns jag alltid en pinsam sådan... för en väldans massa år sen... gick i skolan då... minns inte ens i vilken klass men det kan ha varit högstadiet... min mamma skickade in en bild till Mitt i Huddinge tidningen... och "givetvis" kom jag med i tävlingen om att bli lucia... jag var inte ett dugg lycklig över att vara en av nio vars bild trycktes upp i tidningen som folk fick rösta på... tack och lov så blev jag inte Huddinges lucia...  men blev ändå tvungen att gå i luciatåget genom centrum... tillräckligt illa det med... Jag har faktiskt kvar den sidan från tidningen... men jag har inte en blekaste aning om vart... annars hade jag lagt ut en bild på eländet :o) 15:57



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0