Möjlig lösning på G
2009-12-23
17:02:28

Jag testade och testade med det nya och gamla lösenordet... vilket inte funkade... och resulterade i att det blev spärrat... och instruktioner för återställning av lösenord skickades till just hotmailen jag inte kommer in på... är det inte bra... hahahah... nåja... det får jag ju skylla mig själv för.. för jag hade ju inte angivit någon alternativ adress... Hur som helst... helt spärrat... och efter mycket om och men fick jag tag i en kille på nåt support ställe... som hjälpte mig att hitta ett formulär som jag skickade in... då fick jag ett mail (till en annan jag har såklart) där de vill att jag ska svara på 16 frågor för att verifiera att det verkligen är jag... det är bara det att som jag skrev förut så registrerade jag kontot 1999... och har inte en blekaste vad jag har fyllt i för svar på t ex en sån där säkerhetsfråga... så vi får väl se hur det går... Jag ska göra det hemifrån... från den datorn där jag var inloggad senast... det är bara det att om jag skickar in mailet ikväll får jag säkert inte något svar förrän på måndag... blääää... vilket betyder att jag inte kommer åt msn heller... kommer känna mig helt isolerad.. hahaha... Snacka om I-lands problem... som Kristin brukar säga ;o) 16:02



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0