Muttraröver mobilen
2009-12-13
16:33:28

Nu är jag lite irriterad igen... fast på mobilen den här gången... Igår startade den om mitt i ett samtal... och den har hakat upp sig några gånger... börjar verka som liknande problem som jag hade med den gamla... Dessutom har jag ju lyckats få igång det där med mobilbloggandet... men då måste man skicka med en bild... men kameran på mobilen är ju inte bra... fast den borde vara bättre än den gamla... Det är 5 megapixlar på mobilen.. och en lampa... det är bara det att vilken inställning jag än försöker så blir det för mörkt utan lampa... och alldeles för ljust ifall jag har lampan på... värdelöst... det betyder att den enda gången jag kan få vettiga bilder är utan lampa men i dagsljus... Dags för mobilshopping snart ;o) I WISH!! 15:33



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0