Pigg och glad
2009-12-10
12:26:40

Idag känner jag mig rätt så pigg... och det händer inte ofta att jag säger/skriver det... T kom över igår och åkte hem vid elva... då dök jag ner i sängen och verkar ha slocknat på en gång... Imorse när jag vaknade kunde jag inte minnas att jag skulle blivit väckt under natten.. så antingen har katterna skött sig exemplariskt eller så har jag varit helt klubbad... men det roligaste av allt... det var att jag vaknade utav lampan... det är vad jag tror i alla fall... Ljudet på väckarklockan skulle gå igång 6:15 och jag vaknade 06:05... och lampan gick igång 05:45... det blir automatiskt en halvtimme innan ljudet går igång... som för övrigt är fågelkvitter... :o) Jag kan inte ha blivit väckt utav katterna för när jag vaknat och började röra på mig kom först Greger upp i sängen och sen även Sessan... förmodligen hade de sovit i vardagsrummet... det kan ju bara betyda att det var lampan som väckte mig, eller hur?? :o) 11:26


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Ja jag vet jag med!:) Men är du ledig något alls under julveckan?

2009-12-10 @ 12:34:34
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Ja men ska vi säga någon dag antingen 21, 22 eller 23 efter jobbet för dig då!:)

2009-12-10 @ 13:04:06
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0