Suck
2009-12-09
09:51:31

Var så grymt trött igår så vid nio la jag mig i sängen... ställde timern på tvn på två timmar... tänkte att bara för att så kommer jag ju inte somna... men så fel jag hade... jag däckade nog på en gång... Kom ju hem vid strax efter klockan sex... så mellan sex och nio försökte jag roa katterna så att jag skulle få sova... men vid nio låg de och sov igen när jag själv slocknade... Vaknade strax efter elva... vid tolv satte katterna igång sitt bråk/bus... sen blev jag väckt ett helt gäng med gånger... ibland av att jag kände Sessan ligga rygg mot rygg med mig och busa med Greger samtidigt... men jag var så trött så jag orkade inte ens bry mig.. Det blev väl inte så mycket sammanhängande sömn... men definitivt mer sömn totalt än de senaste nätterna... kan inte påstå att jag är pigg... men inte lika slut som igår... Förmodligen på grund av att jag inte var helt vaken imorse ändå... så glömde jag ju givetvis mina glasögon hemma... jag blir så arg... kommer bli ett helsike att jobba idag och huvudvärk är bara att vänta sig... och det väldigt snart... 08:51



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0