Typiskt...
2009-12-07
22:27:22

Typ förra julen hörde jag Carolas låt Himlen i min famn på finska... men kunde för allt i världen inte hitta låten... visste ju inte vad den hette heller... jag googlade febrilt... För en stund sen tyckte jag att lite julmusik skulle ju vara lite trevligt och letade fram den låten... och vad hittar jag då om inte just den låten på finska... det jag inte ens tänkt på var att titeln på finska skulle kunna vara direkt översatt... vilket den också är... såklart... ärthjärna... Så nu när jag hittat låten vill jag ju givetvis ha texten... som i sin tur verkar vara helt omöjligt... lär väl hitta den lagom till nästa jul ;o) 21:27


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Jag förstår!:) Men hur är det mellan de verkar ännu vara bråkigt.

2009-12-08 @ 09:58:53
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Naw stackars Sessan som försöker så! Hoppas det blri bättre snart:( trist att det ska vara så!:(

2009-12-08 @ 15:14:14
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0