Brämhults - endast för invärtes bruk
2009-07-09
13:07:38

Fan vad man lyckas ibland...

jag bad en kollega köpa en Brämhults Persika-Jordgubb Smoothie till mig... vilket hon också gjorde...

Satt och pratade med några kollegor medan jag skakar om flaskan och sen ställer jag ner den... när jag tar upp den nästa gång så ruskar jag om flaskan automatiskt... men vad jag hunnit glömma är att jag vid något tillfälle redan hunnit öppna locket...

Ja ni kan ju tänka er hur fint det gick!! Heeeelt blöt och kladdig...

Vi har nu spenderat säkert en halvtimme med att torka golv... mig och mina kläder... arbetsmaterial och utrustning klarade sig...

Brämhults Smoothie är ju himla gott... just den här doftar jordgubb... men rekommenderar den inte som parfym ;o)




Postat av: Åsa

Hahahahahahahahahaaaaaaa......

2009-07-10 @ 08:26:41
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0