Lördag
2009-07-26
01:07:38

Vad ska man säga om den här dagen då...

Jag var iväg med brorsan och köpte mig en ny elvisp... min gamla gick sönder (den var livsfarlig på slutet) och jag måste lämna tillbaka den jag lånade utav mamma... det blev den med bunke och allt :o)

Har varit på väg att baka den där smarriga Cheesecaken hela veckan men inte fått det gjort... men idag tog jag tag i det och passade på och testade den nya elvispen... Jag är såååå nöjd med min nya visp!! och den lät inte jättemycket heller...

T var förbi här en sväng också... men då hade jag precis stoppat in tårtan i frysen... så han fick inge ;o) den ska ju stå i frysen så länge så det blir inte att äta den förrän imorgon... men gud så smarrigt det ska bli... ;o)







» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0