Lördag
2009-07-11
08:58:57

God morgon :o)

Greger ligger lite risigt till just nu... vet inte hur många gånger han väckt mig.... vid kvart i sju var jag uppe en sväng men gick och la mig... och nu vaknade jag precis av en mardröm till råga på allt... är det inte underbart...

Och så vill jag ha bil... skulle behöva åka och handla... har slut på rengöringsmedlet Piss-off... och jag skulle gärna vilja få lägenheten ordentligt städad...

men det blir väl en dag då det mesta går emot en... :o(


Postat av: Åsa

Hej Lelle.. Den finns lite överallt och finns i fler olika färger och mönster. Jag köpte min på Mediamarkt. Kostar 499kr. Har letat efter billigare på nätet men det finns inte.

2009-07-11 @ 21:59:52
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0