Skärgårdspremiär
2009-07-15
18:44:40

Jag har aldrig varit ute i Stockholms skärgård så imorgon har jag och Jenny planerat att åka ut till skärgården där hennes mamma har en stuga... Det blir att åka bil till Vaxholm och sen båt till nåt ställe med mysko namn... Båten från Vaxholm går vid kl 9 imorgon bitti och det tar ju sin tid att åka dit... så jag kommer att få gå upp tidigt imorgon...

När det gäller att åka hemåt med båten så är det tiderna 13:45 eller 17:55 som gäller... jag hoppas ju givetvis på 13:45 båten men vi får väl se hur det ser ut imorgon... hoppas att vi har vädret med oss :o)




Postat av: Åsa

Hej, var faktiskt där i dag. Hittade några men hade lite bråttom. Dessvärre var de sååå jävla dyra. Men ska kolla pengarna å gå å köpa i morrn... :-)

2009-07-15 @ 20:29:19
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis
Postat av: Anonym

Change i Täby och NAcka!!!

2009-07-15 @ 20:42:38

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0