Midsommar på Kolmården
2009-06-20
01:44:03

Idag åkte jag och en kompis till Kolmården... det var skitkul!! Vi hade ju sån himla tur med vädret också... solen sken hela tiden medan vi var där... möjligen lite moln stundtals men det var inte många... det började inte regna förrän vi nästan var hemma...

Vi åkte igenom Safariparken och så var vi inne i djurparken... vi såg nästan alla djur... många som låg i skuggan och slöade... och så såg vi delfinshowen... med de små delfin-bebisarna :o) sen var vi även inne på Tropicariumet... jag gick omkring med kameran i högsta hugg som en riktig turist... hihi... men jag måste nog investera i ett nytt objektiv  (eller vad det nu heter) till kameran... ;o)

när vi kom hem var vi helt slut men masade oss iväg till affären och handlade och sen lagade vi tacos... mums... det var länge sen... sen avslutade vi kvällen med en film också... mätta och belåtna :o)

Jag brukar inte fira midsommar och gjorde inte det idag heller egentligen... men jag skulle definitivt inte ha nåt emot att ha en sån här midsommar fler gånger... :o)

Hoppas ni hade det minst lika bra idag :o)





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0