Min "drog"
2009-05-21
16:36:06

Förutom socker, i alla dess former... så är Coca-Cola min drog... det är ju så himla gott... jag dricker det alldeles för mycket och för ofta... numer dricker jag cola varje dag... och gör jag inte det kan jag räkna med huvudvärk...
Under ca två års tid har jag inte varit ute och partat speciellt mycket... gångerna kan lätt räknas på två händer...
så alkohol är inget problem att avstå ifrån...
Jag slutade röka i augusti förra året... och jag måste säga att det var lätt jämfört med att sluta med socker eller cola... har väl gjort några halvhjärtade försök till att dra ner på mängden cola... klarade inte ens en vecka...
Har alltid gillat cola men det blev inte lika mycket förut... det blev ju värre efter att jag slutade röka...
Mitt önskemål är inte att sluta dricka cola helt och hållet för all framtid... vill bara inte få abstinens utan...
Några fler med samma eller liknade bekymmer? Eller möjligtvis tips på hur man kan bli av med "suget"? ;o)





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0