Mobilproblem
2009-05-24
13:48:23

Jag har haft problem med min mobil ett tag... den lever ett eget liv... mitt i ett samtal bryts det och så står det bara SIM inaktivt... Que!? Den har dummat sig när man lyssnar på musik också och ibland har den helt plötsligt bytt tema... Jag fick nog imorse och ringde till Tele2... tänkte att jag börjar där... jag vet ju inte om det är fel på telefonen eller kortet... jag tror ju i och för sig på kortet... Kvinnan på Tele2 trodde också att det borde vara fel på mobilen... hon ville att jag skulle testa kortet på en annan telefon först... så nu har jag plockat fram min gamla mobil... den känns som en gigantisk tegelsten jämfört med min "nya"... nu är ju inte bilderna i samma storlek... men telefonerna är nästan lika stora förutom tjockleken...  och ni kan ju se att det är skillnad... den svarta är den gamla och silverfärgade den "nya"... obviously ;o) 

 




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0