Trött
2009-05-19
10:25:38

Greger ska ju användas till avel... och han har några tilltänkta damer... Greger är ju lite lagom könsmogen nudå... jag har ju turen att han inte har börjat strila och han skriker inte nätterna igenom... men han är ju så himla "rastlös" stackarn... spelar ingen roll hur mycket jag försöker leka med honom för det är ju inte den sortens rastlöshet han lider av... den första damen det är tänkt att han ska para sig med heter Evelina... nu väntar både jag och Greger på att hon ska börja löpa... jag mest för att han kanske lugnar ner sig lite så att jag kan få sova...
han gormar ju som sagt inte på nätterna... men han får ju såna tokryck så han far omkring i lägenheten som om det brann i baken på honom...
Inatt blev jag väckt runt tolv... sen igen vid kvart över två... nån gång runt fem... och sen vid halv sju...
jag vill hem och sova!!!





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0