Det spökar?
2009-11-06
09:14:24

Fråga mig inte hur det gick till... men på pricken klockan 12 inatt blev jag väckt av att tvn stog på i vardagsrummet... jag använder inte den tvn alls... så det var inte så att jag glömt stänga av den...

Jag hade ju hunnit somna så när jag vaknade var jag liksom inte riktigt med i matchen och fattade först inte vad det var... och när jag väl kom på att det är tvn som står på blev jag ju givetvis skitskraj... tänk om det var någon hemma hos mig!! vet inte hur jag vågade men jag smög fram till dörröppningen och kikade in i vardagsrummet... jag vet... låter heltöntigt... men jag va livrädd... ingen där... såklart... och dessutom... ifall det nu hade varit någon som tagit sig in hos mig lär väl den personen knappast ha satt sig för att titta på tv... men det tänker man ju inte på just då... ;o)

Det enda jag kan tänka mig är att katten trampat på fjärrkontrollen... och mitt i allt så tänkte jag ju givetvis inte på vart katten befann sig... han låg ju i sängen när jag somnade... kan ju säga att fjärrisarna inte ligger framme nå mer... och så stängde jag av strömmen till tvn inatt... ingen mer stand-by där inte ;o)






» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0