Måndag
2009-11-23
10:23:58

Igår var vi då och såg New Moon... tjohoo... jag vill att det ska vara dags för nästa film NU... men men... förvånad över hur lite folk det var i salongen... men så började ju filmen klockan 12... på en söndag...

Efter bion var jag faktiskt lite duktig... hängde upp gardiner, tvättade och tog fram lite lampor och fixade lite mysbelysning... verkar inte som att jag får någon julkänsla i år heller... till skillnad från vissa andra ;o) hihi...

Sen kom T förbi en kort sväng... han åkte hem tidigt... vid åtta... hade hoppats på sällskap till ganska sent för att slippa tänka på måndagen...

Hade svårt att somna... och när jag väl somnat sov jag oroligt... vaknade nån gång inatt och har drömt konstiga saker... vilket betyder att idag är jag helt slut...

Huvudvärk har jag igen... som vanligt får jag väl nästan tillägga... så det blev en sväng till apoteket...

Måtte det bli fredag snabbt... dels för att jag får hämta Sessan då... men också för att jag är lite ledig sen... :o)


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Neeeh men gumman:D Kika på bilderna på vårt juliga hem och läs mina inlägg det kommer att komma mkt om jul:)

2009-11-23 @ 12:00:18
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Men gör det för din egen skull och missarna!:) Jag vet att Leeloo och Gizmo gilla rnär vi julpyntar de är alltid me och känns gladare!:) Pynta för din egen skull ett julpyntat hem är så varmt och välkomnnande!:)

2009-11-23 @ 12:35:08
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

åh taskigt läge!:( Men jag förstår!

2009-11-23 @ 13:38:39
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0