Min mobil dummar sig...
2009-11-04
09:30:46

... som bara den... den har bråkat hela morgonen och jag har inte kunnat ringa ut på den och förmodligen inte kunnat ta emot samtal heller...

Så är det nåt och det inte går att få tag i mig... prova igen... det är förmodligen min mobil som strular!!


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN!

Hej kära trogna bloggläsare!



Nu vänder jag mig till dig som jag vet följer min blogg med information om vad som pågår. Som jag tidigare informerat håller min blogg på att byta plattform. Jag ska gå över till en egen domän och därför fungerar för närvarande inte adressen: alisagonzalez.se då den är under bearbetning hos webbhotellet.



Så för närvarande ligger min blogg under den gamla adressen: alisagonzalez.blogg.se men så fort allt är klart med nya plattformen kommer den gamla adressen att fungera igen och allt kommer att vara tillbaka till det gamla vanliga för er läsare.



Jag vill tacka dig för att du följer min blogg, det betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas att ni har överseende med det lilla krånglet under den närmaste tiden. Men när allt är klart kommer det att kickstarta min blogg. Jag ser verkligen framemot detta.



Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh

Alisa

2009-11-04 @ 09:57:42
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Kristin

Samma här...har ingen mottagning alls på mobilen...det suger!!!!! Det har säkert blåst ner nån mast nånstans eller så har nåt arbete haft sönder kablar i marken...

Man blir ju irriterad morr

2009-11-04 @ 11:31:09
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0