Och så resan
2009-11-15
20:56:31

Bilresan ner tog ju då ca 5 timmar... men det kändes faktiskt inte som det... :o)

Väl framme skulle vi övernatta i en husvagn vi hyrt från campingen brevid Gekås... blev glatt överraskad över hur fräsch husvagnen var... klockan var ju rätt mycket då så vi gick och la oss efter en liten stund...

På morgonen vaknade vi tidigt... eller blev väckta rättare sagt ;o)... städade ur husvagnen... och tänkte att vi skulle gå och käka frukost nånstans... men när vi såg kön (klockan var väl runt åtta nånting då) tyckte vi att det var bäst att dela upp oss... jag och S tog två kundvagnar var medan I och M gick för att köpa frulle...

Kön rörde på sig ganska bra ändå och vi stog väl i kön i ca 15-20 min... så det blev att vi käkade frukost på stående fot i kön... men det gick ju bra det med ;o)

Måste säga att jag är lite besviken på Gekås... visst... det finns ju hur mycket grejer som helst där... men man vill ju inte släpa med sig hem vad som helst... och så mycket bra och billigt var det ju inte... det var nog lite urplockat också... S som varit där ett par gånger tidigare var också lite besviken... men det var massor med folk... stundtals var gångarna helt blockerade av folk och kundvagnar...

Men lite shopping blev det ju i alla fall... gjorde väl av med ca 1500 spänn... så jag kom hem med ett par kassar trots allt... det är skönt att ha några julklappar färdiga nu i alla fall... S shoppade också rätt lite grejer... M hittade en hel del... men I var den som shoppade mest :o)

Sen var det 5 timmars bilfärd hem också... även den gick mer smärtfritt än vad jag trodde... :o) 

Trots att jag blev besviken skulle jag helt klart kunna tänka mig att åka dit igen...

Och jag missade ju givetvis att ta kort på kön!!!
 

 





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0