Turbo-Lelle imorse
2009-11-03
09:01:09

Imorse hade jag tänkt att jag skulle kliva upp en timme tidigare, börja jobba tidigare och kunna sluta tidigare... så blev det inte... jag var så trött och kom inte upp ur sängen så jag tänkte att ja men ok... då ligger jag kvar och kliver upp vanlig tid istället... jag är ju en sån där som älskar att snooza på morgonen... jag fungerar knappt om jag inte får göra det... men imorse blev det så mycket snoozande så det tog slut och resulterade i att jag försov mig en halvtimme istället... morr... inte alls vad jag hade tänkt mig...

Det knasiga är att ifall jag kliver upp den tiden jag ska så har jag en timme på mig innan jag måste gå till tåget... och då hinner jag med nöd och näppe få gjort allt jag tänkt mig... och försöker jag stressa på lite så fungerar det inte... däremot har jag försovit mig... som imorse... ja då jäklar lyckas jag få igång en turbofart så jag hinner till jobbet som vanligt ändå...


Postat av: Kristin

Bra jobbat =)

2009-11-03 @ 11:10:30
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0