Vad hände?
2009-11-05
10:11:46

Jag är helt förvirrad... kan bara inte förstå hur det gick till...

Igår kväll ställde jag mina två larm på mobilen för att kliva upp en timme tidigare... jag vet att jag gjorde det och jag vet att jag ställde rätt tid...

Imorse klev jag upp med ögonen i kors men ändå lite nöjd över att jag kommit upp ur sängen... på perrongen står en kvinna som också väntar på tåget... känner igen henne och tänker att hon brukar ju åka samma tåg som mig när jag börjar jobba som vanligt och att hon kanske också börjar tidigare idag...

Inte förrän på Centralen när jag ska kliva av tåget... och jag ser att det är jättemycket folk... fattar jag att det är nåt som är fel... tittar på klockan... och mycket riktigt... klockan är 08 och nånting... inte 07 som det borde vara... jag har alltså inte alls tagit mig upp en timme tidigare...

Om det inte hade varit för att jag är så säker på att jag ställde rätt larm igår så hade jag kunnat skratta och strunta i det... men jag vet att det blev rätt... men kan inte förstå vad som blev tokigt imorse...

Det stör mig jättemycket... jag vet att telefonen är helt konstig men den borde ju inte lura mig på en timme bara sådär och sen funka som vanligt...

Håller väl på och blir galen eller nåt...  ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0