Afrikansk dans
2009-10-17
21:11:11

Idag skulle jag och M in till stan och träna... vi skulle testa afrikansk dans för första gången... det var inte ett dugg kul att behöva kliva upp strax efter åtta imorse... på en lördag... och hoppa på tåget vid nio... men det gick...

Vet inte riktigt vad jag ska säga men jag hade svårt att låta bli att fnissa... :o) så det var ju ganska kul i alla fall...
Jag sa till M efter passet att det vore konstigt om jag inte får träningsvärk... och nu börjar det kännas som att det kan bli svårt att ta sig upp ur sängen imorrn... heheh... men vi får väl se... ;o)


Postat av: Eva

Åh härligt! Bra jobbat och visst var det kul?! Jag lovar att ni kommer få träningsvärk, själv hade jag svårt att gå/sitta/röra mig i åtminstone två tre dagar :)

2009-10-18 @ 00:26:06
URL: http://evets.blogg.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0