Måndag morgon...
2009-10-12
08:59:33

... och den håller vad den lovar... igen... det är inte konstigt att så många inte gillar måndag mornar... min morgon hemma började väl i och för sig rätt bra... det var ju trevligt... men när jag sitter på t-banan börjar det gå utför...

Några säten bort sitter två fjortisar och asgarvar... hela vägen till centralen... inget fel i att någon skrattar och har roligt... men va fan man kan väl försöka ha lite koll på volymen... alla i vagnen stirrar lite irriterat på dem... jag trycker in hörlurarna ordentligt och höjer volymen för att slippa höra... gör ett försök till att blunda och totalt ignorera... men det går inte... det där eländiga hästgarvet tar sig igenom allt...

Efter en stund lyckas jag på nåt sätt koncentrera mig på ljudet i mina hörlurar och börjar slappna av igen... vad händer då... jo... det kliver på en kärring som verkar helt övertygad om att bästa mängden med parfym måste vara hela flaskan... så till mitt redan förstörda humör lägger jag till huvudvärk och illamående...

När jag klivit av och kommit till den lilla butiken där jag köper min frukostmacka ska jag som vanligt gräva fram min plånbok... vad hoppar ut ur väskan om inte ett par strumpor... (ska ju träna ikväll) inte alls pinsamt... ok... de var rena... och det kunde varit värre... det hade ju kunnat vara ett par trosor eller nåt... men ändå...

Och när jag till slut kommer till jobbet möts jag av ännu fler irritationsmoment...

Den här dagen kan ju alltså bara bli bättre... eller... ?




Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

Vissa morgon är tuffare än andra haha

2009-10-12 @ 09:50:55
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Kristin

you can do it!!!

2009-10-12 @ 10:41:44
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Hem & Inredningsblogg

Jag med! Det såg ut som regn men sen tittade jag på min svarta jacka och då såg jag vita flingor. Tokigt! Tydligen snöaede det ganska mycket uppe vid Märtsa!

2009-10-13 @ 10:00:53
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0