TRAFIKFARA!!!
2009-10-31
00:56:43

Än en gång har jag lyckats bevisa att jag bör nog inte ha körkort... :o(

Åkte över till en kompis... och på vägen dit hade jag plötsligt glömt hur man växlar... jag satt och stirrade genom rutan och spanade efter där jag skulle svänga av... missar nästan korsningen (kolsvart ute och ingen gatubelysning eller vad det heter) och blir halvt tvungen att tvärnita och sen bara svänga... som tur var kom det ju ingen mötande trafik... sen skulle jag slå på helljusen... men lyckas istället få igång vindrutetorkarna... och när jag väl sen skulle parkera glömde jag stänga av bilen innan jag släppte kopplingen... så det blev ju några skutt...

Vad ska jag lyckas med nästa gång?!






» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0