Saknar internet
2009-09-09
17:36:42

Hej alla glada!!  :o)

Hälsningar från ett blåsigt Finland... idag har vi haft kanonväder med sol och över 20 grader... men som sagt väldigt blåsigt...

Lika bra att varna för felstavningar på en gång... sitter hos min kusin och lånar deras dator och den är då inte snabb.. så vissa nedtryckningar på tangentbordet registreras inte...

Båtresan hit gick väldigt bra... över förväntan... Greger var en sån himla snäll kissemisse... till och från hytten tyckte han var jobbigt men det var inte mer än väntat... I stugan verkar han också trivas bra... två våningar att busa på och fortfarande en och annan fluga man kan jaga ;o)
Han fick vara ute en sväng i sele idag men det slutade med att han blev stucken av nåt getingliknande kryp så hans ena framtass svullnade upp... det har som tur är lagt sig nu...

Det är väldigt frustrerande att inte ha tillgång till internet... min kusin hade haft en sån där mojäng som man kan surfa på via 3G nätet eller vad det nu var han svamlade om... men det nätet sträcker sig tydligen inte ut i skogen.... typiskt...

Ni har väl gluttat på alla TIO toksöta Greger-bebisar?!

Det föddes ju fem sötnosar igår också!!

Känner mig något stressad när jag sitter här och knappar... jag förväntas ju vara lite social också... finns säkert massa saker jag skulle skrivit om men nu blev det ett sånt här förvirrat inlägg istället...

Får se när jag får tillgång till nätet nästa gång... ha det tills dess!!  :o)


Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

hehe välkommen tilbaka till bloggvärlden!:) By the way tipsa om Gregers bebisar till Blondinbella haha som ska skaffa katt och hon tyckte de var super söta och kikade in din blogg och alla uppfödares sidor!:D Hehe



2009-09-09 @ 17:38:37
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0