SMS terror
2009-09-19
01:32:27

Den här dagen har verkligen gått i återhämtningens tecken ;o) Eller försök till det i alla fall...

Jag fick ont i huvudet som vanligt och tänkte att jag skulle ta och sova lite innan T skulle komma över... hade försökt somna typ hela dagen men misslyckats... så när jag precis lyckats somna får jag ett sms från Jenny som frågade om hon kunde ringa (hade tidigare skickat sms till henne om att jag skulle sova) hon fick svaret att Nej, jag försöker sova...

Det tog en stund innan jag lyckades somna om... då kom nästa sms... från Kristin... även hon fick svaret att jag försökte sova och att vi skulle höras senare...

Efter det lyckades jag faktiskt somna om efter ett tag... igen... och då kommer ett sms från Sari... Vid det här laget håller jag ju på att få spader ;o) Skickar ett sms till henne också om att jag ska sova... och tänker att nu finns det ingen som borde väcka mig nå mer... förutom T när han väl kommer...

Hinner inte mer än slumra till lite som kommer ytterligare ett sms... internetbanken meddelar att jag har fått en e-faktura... Då gav jag upp... hahaha... det var inte meningen att jag skulle sova...

Inte långt efter det kom T, och resten av kvällen har spenderats med att prata och uppdatera vad som hänt det senaste två veckorna :o)

Imorgon återstår "arbetet" med att uppdatera hemsidan osv... kanske till och med lägga upp lite bilder... och uppdatera bloggen lite också...

Det har varit så himla skönt att få vara hemma... ligga i sin egen säng... och bara göra ingenting... även efter att man haft semester ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0