Vi drar imorgon...
2009-09-04
13:42:12

Imorgon bitti hoppar vi på båten och drar... ;o)

Jag ska ta med mig min dator och hoppas på att någon utav grannarna har ett trådlöst internet som inte är skyddat som jag kan låna lite ;o) tror ju inte att det finns så jag blir väldigt förvånad i sånt fall...
Och finns det inte tillgång till internet så kan jag i alla fall spela t ex Sims 3 där borta i skogen ;o)

Det betyder att varken Gregers hemsida eller bloggen blir speciellt uppdaterad... :o(

Vill ni se bilder på kattungarna som föddes 29/8 så kan ni gå in på Magica De Vil's hemsida och kika... adressen finns även bland mina länkar...

Nästa kull Greger-bebisar är beräknad att födas på tisdag 8/9... då kan ni kika efter info och bilder på Solberga Zafirs... även den här adressen finns bland länkarna...






» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0