Alltär med idag
2010-04-14
11:07:39

Ännu en morgon då jag inte lyckas vakna... jag har sovit... så det måste va nåt annat... Glasögon och plånbok har jag med mig idag... så det ska väl gå lite bättre att handla idag än vad det gjorde igår... gick och pratade i telefon... och kommer på att just det... det behöver jag handla... klev in i affären och började plocka ner grejer i min korg... rörde mig mot kassan och inser att jag har ju ingen plånbok så där kan jag ju gå och försöka handla bäst fan jag vill... det var bara att gå hem... Kvällen räddades av att jag och T åkte iväg och käkade indiskt... det hjälper mot det mesta... ;o) happy-face


Postat av: Kristin

jag vet varför du e trött ;)

2010-04-14 @ 13:02:25
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0