Det blir inte alltid som man tänkt sig
2010-04-11
15:11:26

Det är tragiskt... eller väldigt tråkigt i alla fall... men inte ett enda kort togs igår kväll... gillar inte att vara med på kort... men när jag för en gångs skull hade piffat till mig lite och hade tänkt lägga upp det på bloggen så är det lite trist... men men... Det var väldigt trevligt på kalaset... men sen när vi skulle gå ut så tog det roliga slut... inget allvarligt.. bara det att det var tråkigt... dålig musik... vi som gick ut dansade inte en enda gång... och jag var hemma halv tre... Jag är däremot väldigt väldigt väldigt nöjd med att jag inte är bakis... ingen huvudvärk heller... lite trött kanske men det är helt ok... och det var ju det som var min plan... jag ska ju till Tony Irvings Dance Academy idag... idag börjar danskursen... tjoho... spännande...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0