Det kom ett paket
2010-04-29
01:19:07

Vilken dag... igen... Jag stressar upp mig ganska lätt... men det är ändå på en hyfsat bra nivå... men nu börjar paniken komma... jag hinner inte... jag hinner inte... jag hinner inte... Min tid går till allt annat än det jag ska göra på jobbet... och det är väldigt frustrerande... Men till nåt helt annat... mycket roligare... :o) Idag fick jag ett av många väntade paket... tjohoo... det var böckerna jag beställde... 20100428025 Jag läser väldigt mycket i perioder... och just nu är det en period där jag inte läser alls... men det kommer tillbaka snart igen... och då har jag sjukt mycket böcker att läsa... :o) Det ska bli spännande att läsa Magdalena Graafs bok... har följt hennes blogg ett tag nu och det kändes som att det var dags att ta och läsa den... Men nu ska jag försöka knåpa ihop några tidsinställda inlägg och sen är det sova som gäller :o) Natti



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0