disp CORE CURL
2010-04-29
11:00:41

(Tidsinställt inlägg)

Härom dagen köpte jag ju en ny stylingprodukt... disp curl... och jag blev ju tvungen att testa den...

disp

Den var dryg som lovat... konsistensen var rätt flytande... måste säga att den gamla doftade godare... men disp:en luktade ju inte illa heller...

Det kändes som att jag inte hade kletat nåt i håret men jag hade ju blivit "varnad" för att ha i för mycket så jag hejdade mig... kan eventuellt ändå lyckats ta för mycket... hur som helst så stog det att för bästa effekt så skulle man föna... så det gjorde jag...

Resultatet... ja jag är nöjd... det jag inte gillar är att den inte erbjuder speciellt mycket stadga... men man kan ju använda hårspray... håret blev väldigt glansigt... naturligt lockigt och inte alls frissigt... på mig blev det nästan mer lockigt än vanligt faktiskt... och så blev det inte sådär platt uppe på huvet som det lätt blir på mig... fast jag hade ju inget klet i hårbotten... men det höll förvånansvärt bra ändå... det krävs nog fler tester innan jag kan bestämma mig tror jag... ;o)

Tog en bild på morgonen men glömde helt att ta en bild när jag kom hem... efter att ha satt upp håret i en tofs är det inte mycket kvar att jämföra med... ;o)

20100428019





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0