Förslag till lönesamtal??
2010-04-19
14:25:11

Jag är ett levande bevis på att man behöver vara lite ledig oftare... Jobbade måndag till onsdag förra veckan... och jag höll på och tragglade med bokföringen och fick inte ihop vissa dagar... jag slet mig i håret och svor och höll på att bli helt galen... Idag har samma transaktioner helt plötsligt gått att pricka... jag förstår ingenting... så idag har jag verkligen haft en sån där känsla av att jag inte har alla hästar i hagen eller att någon skämtar aprillo med mig... Det här kan ju bara betyda att jag behövde vara utvilad för att fixa det här... hahaha... undrar om man kan lägga fram det på nåt bra sätt så att man får samma lön men jobba mindre... för jag är ju tydligen effektivare när jag jobbar mindre... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0