Händelserik lördag
2010-04-10
14:31:33

Ojoj... idag händer det grejer... lite i alla fall... ;o) Diskmaskinen är igång... likaså torktumlaren... japp... har redan tvättat en maskin tvätt också... jag har plockat och fixat... och klockan är bara lite över tolv... Ja jag vet... det låter inte så märkvärdigt... men jag har varit väldigt slö en lång tid nu... så det känns skönt att jag tagit tag i några saker... Så den här dagen går till att städa och fixa och dona... sen blir det till att fixa i ordning mig själv för jag ska på kalas... Jenny fyller år... :o) Beställde en klänning från H&M som jag fick hämta härom dagen... och jag kunde till och med ha den... så det blir den ikväll... vi får väl se ifall jag får till några vettiga bilder ikväll som kan läggas upp här sen... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0