Hårigt
2010-04-12
22:49:53

Jag var ju på kalas i lördags... och så slutade jag ju med schampo för ett tag sen... vad jag missat helt var att införskaffa mig stylingprodukter som är "godkända"... jag har ju bara gelén som fungerar som mousse... men ingen hårspray... Så jag fick ta den hårsprayen jag hittade i skåpet och i söndags blev det till att schamponera håret... jag tappade sjukt mycket hår... vet inte vad det berodde på men när jag sköljde ur håret så kände jag hårtussar glida ner längs med ryggen... badHairDay För övrigt verkar håret inte kinkigare än vanligt... men jag måste gardera mig med spray till nästa gång jag ska piffa till mig lite... ;o) Men nu blir det väl till att börja räkna om hur många dagar jag varit utan schampo... igen... ;o) Men men... shit happens...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0