Lång update
2010-04-15
22:23:30

Jag vet inte vart gårdagen tog vägen... Först var jag ju givetvis på jobbet... sen fixade jag en grej till helgen... handlade... lämnade Greger... lagade mat... åt med T... och vi skulle titta på en film men jag slumrade nog större delen av filmen kändes det som... och när T åkte hem däckade jag i sängen... Imorse var det bara att kliva upp... och åka med Sessan till veterinären... Jag hade hela dagen planerad... hade tänkt städa och fixa massa grejer... men som vanligt blev det inte så... Efter att ha lämnat Sessan var jag hos mina föräldrar och hjälpte till med lite grejer... det tog längre tid än planerat... sen hem och duscha... och så hann jag dammsuga och tvätta golven i badrummet och köket... sen var det dags att följa med pappa till banken en sväng och agera tolk... och sen var det dags att hämta Sessan... Sessans operation gick bra... veterinären tyckte också att hon var liten... mattes sötnos... Hon är pigg och verkar inte ha ont... de smärtstillande funkar väl fortfarande... men däremot är hon såklart livrädd för tratten... antingen vågar hon inte röra sig alls... eller när hon väl gör det så blir hon så skraj så hon springer runt i ren panik... Har tagit av henne tratten en stund nu och hon har ätit och druckit... just nu slöar hon lite på sängen... av nån anledning vill hon inte blunda även fast hon ibland verkar väldigt trött...  men sen till natten blir det tratt igen... stackarn... 20100415258


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Tur att det gick bra för sessan!:)

2010-04-16 @ 12:26:34
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0