Lite nytt
2010-04-26
21:46:26

Var på IKEA igår och shoppade lite... Det är väldigt lyhört i min lägenhet... och det blir rätt jobbigt att höra varje gång någon öppnar/stänger portdörren (jag bor på bottenvåningen)... eller när tanterna möts i porten halv sex på morgonen och ska tjattra... vilket de inte gör tyst... eller grannens ungar som gapar och skriker i porten... Så jag tänkte testa med såna där ljuddämpande gardiner... tänkte att det kommer ju inte bli helt tyst men det kan inte bli värre i alla fall... så jag hängde upp dem igår... och näe... jag strök dom inte och tänker inte göra det heller förrän jag vet att de funkar och att katterna inte hänger i dem... så det ser lite tokigt ut... och så fanns det ingen färg som jag verkligen hade velat ha... men men... I alla fall så hängde jag upp dem igår... och drog inte för gardinen förrän på kvällen... och från det till imorse när jag gick hemifrån hörde jag inte ett ljud... det är en omöjlighet att de dämpar ljud så pass bra så att inget hörs... men vad är oddsen för att alla håller tyst just när jag hängt upp dem och bara väntar på att få höra oljud... ;o) 20100426008 Och så köpte jag ett par blommor... vad det är för sort har jag inte en blekaste om... men det är den längst ut till höger i bilden... tyckte jag behövde lite levande blommor på fönsterbrädan i vardagsrummet och inte bara plastblommor... nu hoppas jag på att katterna ska låta bli dem...  20100426009



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0