Nattad
2010-04-20
18:04:16

Blödiga som vi är i min familj så kom vi överens om att någon är hos mig och tittar till Sessan så hon inte behöver ha tratt på dagarna... men så har hon fått ha den på nätterna... samma arrangemang var det som skulle gälla igår... När jag skulle gå och lägga mig hade jag fixat färdigt allt som skulle göras... jag hade satt TVn på timer... allt var frid och fröjd... Sessan hoppade upp i sängen och jag tänkte att jag ska bara gosa några minuter med henne innan tratten... Imorse vaknade jag med Sessan sovandes i sängen utan tratt... hahaha... hon hade tydligen nattat sin matte... hon var säkert nöjd med att slippa ha tratten... själv kände jag mig inte så himla duktig... Hon har varit jätteduktig och inte tvättat sig speciellt mycket vid såret... så hon gjorde säkert inte det inatt heller... men man kan ju aldrig veta säkert... hur som helst så ser såret väldigt fint ut... på torsdag är det dags för återbesök så vi får väl se vad veterinären säger... men jag är inte orolig... IMG_3029

Sessan när hon var alldeles jätteliten... ca 1,5 månad...





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0