Nu så...
2010-04-03
01:49:40

Jag blev ju givetvis sjuk på planet på väg hem... och idag har jag mått urdåligt... har alltså inte gjort nåt vettigt förutom lagat mat och ätit... T var förbi och åt han också och sen tog han en ordentlig tuppis här och jag låg och försökte få luft... hahaha... Har i alla fall gått igenom alla bilder och försökt få ner antalet som jag vill lägga upp och det var inte lätt... jag har sållat mycket nu och kommer att få dela upp alla i olika inlägg... mest för att det inte ska bli värsta bildbombarderingen... Men vi börjar med hotellet... vi bodde på Blue Star Oasis och jag la ju upp bilder på hotellet förut och här kommer våra bilder... ja stundtals var vi riktiga turister som fota massa onödigt ;) [nggallery id=9]


Postat av: Bitte

Hej.Fann din blogg när jag sökte efter Blue Star Oasis.Är det bra att bo där,kan du rekommendera det?Livat,mycket barn?Tacksam för svar/Bitte

Svar: @Bitte,
Ja vi tyckte att det var ett bra hotell, "rummet" vi hade var på två våningar och rätt mysigt. Det var nåt "jippo" i receptionsbyggnaden varje kväll om jag inte minns fel men det tystnade senast tolv har jag för mig.
Det fanns en hel del barn där, så det kan ju i och för sig vara störande. Däremot hade de olika pooler för barn och vuxna, men lite större barn höll ju till i vuxenpoolen också.
I det stora hela var jag nöjd med hotellet :o)
Hoppas det var till någon hjälp...
Lelle

2011-08-10 @ 11:51:29
URL: http://www.bittebus.blogspot.com/
Postat av: Bitte

Tack snälla för infot :cool: Då vet jag.Ska kolla med mannen min vad han säger :smile: Ha det bäst!

2011-08-10 @ 17:35:22
URL: http://www.bittebus.blogspot.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0