Ooops...
2010-04-27
21:07:46

Ja... det blev ju ingen lång paus i shoppandet... ;o) Men nu har jag faktiskt köpt nåt jag behöver... eller ja... *mummel* Jag har använt Curl Defining Gel från Graham Webb men den är snart slut... så jag traskade bort till frisören på lunchen för att köpa en ny... Hos frissan informerar de mig att Graham Webb inte finns kvar och att det nu finns nåt som heter disp istället... och att det i princip ska vara samma innehåll... Så den köpte jag... och med konstens alla regler verkar det som att den då är godkänd enligt BalsamMetoden... utav det jag lyckades få fram så innehåller den ingen utav de "förbjudna" ämnena i alla fall... så den ska jag testa... kanske redan imorrn... :o) 20100427010 Har varit väldigt nöjd med den gamla hittills... så det ska bli spännande att se hur den nya är... han som prackade på mig tuben lovade att jag skulle bli så himla nöjd och att om jag inte var det så skulle jag få pengarna tillbaka... hmmm... ovanligt... ;o) I alla fall så ska den tydligen var väldigt dryg... folk ska ha påpekat att den nya förpackningen är så mycket mindre än den gamla... men vi får väl se... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0