Ryggen pajade
2010-04-17
00:48:16

Kände imorse att det var nåt med ryggen som inte stämde... eller svanken rättare sagt... det är inget nytt att det gör där men imorse gjorde det mer ont än vad som då brukar vara vanligt... Dammsög och torkade golvet i sovrummet... och böt sängkläder... mer fysiskt krävande har jag inte gjort idag... och nu på kvällen när jag skulle resa mig från sängen så gick det bara inte... eller jo gick gjorde det ju... men inte utan en massa stånk och stön och till och med ett par tårar... jävlar vad ont det kan göra... Så nu får jag göra allt i slowmotion för säkerhets skull... hugger det till ligger jag väl och sprattlar på golvet... back-pain-mital-prolapse



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0