SMS från Tele2
2010-04-29
21:02:52

Vad kan det vara... förra veckan... som jag skrev ett inlägg där jag kände mig blåst utav Tele2... och så fick jag en kommentar från dem där det beskrivs om vilket erbjudande de har nu vad gäller Radio Unlimited... men det var inte det jag hade fått... Jag höll då inte med för jag vet att jag skulle haft det gratis ett tag till... vilket jag skrev i ett annat inlägg... Idag fick jag ett sms från supporten på Tele2: Hej! Vi har indikationer på att du har haft problem med Radio Unlimited den senaste tiden. Våra tekniker har nu upptäckt och åtgärdat detta problem. Sen står det att jag ska verifiera att jag kan använda tjänsten igen och vilken länk jag ska använda osv.... När jag går in på den sidan... vad står det då där... jo att jag har min prenumeration gratis fram till och med 30 juni... precis som det ska vara... Jag blev jätteglad... det betyder att jag har två månader kvar att lyssna.. tjohoo... Är grymt nyfiken på hur de fått den där indikationen... kan det möjligen vara från bloggen?? jag vill gärna tro det... :o) men det spelar ingen roll... Stort tummen upp till Tele2 för att de fixade till det här åt mig... oavsett om det var för att jag gnällde i bloggen eller inte... ;o)


Postat av: Tele2

Hej,

Att läsa bloggar är ett led i vårt viktiga och kontinuerliga arbete med att så tidigt som möjligt upptäcka eventuella tekniska problem eller andra fel och rätta till dem omgående. Det stämmer således att våra tekniker fick kännedom om detta genom din blogg. Vi vill tacka dig för din viktiga feedback som hjälper oss att förbättra vår kundservice och bli ännu bättre.

Med vänlig hälsning,

Alan Kocevic, Tele2.

2010-04-30 @ 16:29:18

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0