Sugen på att flytta
2010-04-19
22:44:30

Nu bor jag i en 2:a... men det skulle nog räcka gott och väl med en 1:a... Jag är aldrig i vardagsrummet... det är i stort sett bara katterna som härjar där... jag håller mest till i mitt sovrum... jämt jämt jämt... I helgen möblerade jag och Kristin om i vardagsrummet... och nu när jag kom hem så stog TVn på där... min pappa har varit här och tittat till katterna... Sessan har ju inte läkt färdigt ännu... och då tänkte jag att jag ska ge det en chans... så nu sitter jag i mitt vardagsrum och känner mig alldeles konstig... eller ja... det känns märkligt att sitta här... Det är nog bara en vanesak... men vi får väl se hur det går... :o) Värmen måste ha sänkts här för det är riktigt kallt hos mig... och även om jag är frusen så är det inte bara jag som tycker att det är kallt här... nu skulle det inte vara helt fel med en sån där värmefilt... mmm lite sent påtänkt nu när det börjar bli vår... men jag är bra sugen på att köpa en sån... warmncosy



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0