Sur på Tele2
2010-04-22
00:24:01

Tele2 hade ett erbjudande förut om att man kunde lyssna gratis på nåt som heter Music Unlimited... eller nåt åt det hållet i alla fall... och det skulle jag få göra fram till och med första eller sista juni... minns inte riktigt... men nåt med juni var det i alla fall... Härom dagen när jag skulle sätta igång spelaren på mobilen så stog det KÖP vid varenda kanal... WTF!! Har inte orkat kontakta Tele2 om det... men det stör mig som fan... fick ingen information om att nånting ändrats... det var visserligen en bra grej som jag använde minst två gånger om dagen... på väg till och från jobbet... men jag vet inte om jag är beredd på att betala för det... summan är inte enorm... men nu blev jag ju lite kinkig så nu känns det nästan som att det blev en grej utav det hela och att jag minsann inte tänker betala för den tjänsten... *mutter mutter* musik-300x300


Postat av: Tele2

Hej Lelleland,

Erbjudandet vi har och har haft på vår tjänst Radio Unlimited är att det har varit gratis första månaden och därefter kostar det 39 kronor per månad. Ingen datatrafik tillkommer då vid användning av tjänsten inom Sverige.

Vi på Tele2 hoppas att du har varit nöjd med tjänsten under den tiden du har använt den. Skulle du ändra dig och vill skaffa tjänsten är det bara du aktiverar tjänsten själv via vår wapportal mobil.tele2.se under rubtiken Musik.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

2010-04-22 @ 18:32:38

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0