Vilken grej! :o)
2010-04-22
23:27:21

Igår skrev jag ett inlägg där jag gnällde på Tele2... idag fick jag en kommentar från dem... eller jag hoppas i alla fall att det är från dem och att det inte är från nån som orkat vara onödig... men nu tänker jag utgå ifrån att det är på riktigt... så ett svar... på min blogg... det är ju hur häftigt som helst... snacka om feedback... :o) Det var inget märkvärdigt men jag blev jätteglad... att någon därifrån faktiskt tog sig tid att kommentera på min lilla blogg... TACK! :o) Däremot stämmer inte det hon skriver om erbjudandet... att det bara skulle vara gratis första månaden... jo alltså... det stämmer säkert för det erbjudandet de har nu... men det stämmer inte med det erbjudandet jag fick... för jag har lyssnat sen december eller januari eller nåt... och enda anledningen till att jag gick med på det då var just för att det skulle vara gratis ett tag framöver... Till Tele2:s försvar måste jag ju säga att tjänsten var jättebra... tyvärr så hackar det en hel del när man åker tunnelbana... men i och med att det var gratis tyckte jag att det var rätt ok... För övrigt är jag ganska nöjd med Tele2... om man bortser från de där missarna de gjorde förut som de sen kallade för uppdateringar... ni som hade Tele2 då minns nog säkert... ;o) Men här är i alla fall kommentaren jag fick för den som vill läsa :o) "Hej Lelleland, Erbjudandet vi har och har haft på vår tjänst Radio Unlimited är att det har varit gratis första månaden och därefter kostar det 39 kronor per månad. Ingen datatrafik tillkommer då vid användning av tjänsten inom Sverige. Vi på Tele2 hoppas att du har varit nöjd med tjänsten under den tiden du har använt den. Skulle du ändra dig och vill skaffa tjänsten är det bara du aktiverar tjänsten själv via vår wapportal mobil.tele2.se under rubtiken Musik. Med vänliga hälsningar Michaela Lindell, Tele2. "



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0