Älskade Buster
2010-08-01
12:03:47

Det har varit en riktigt tung helg... Allas vår älskade Buster somnade in i fredags... buster Allt gick så snabbt... och jag kanske kommer ihåg fel nu... men på väldigt kort tid blev han märkbart dålig och hos veterinären konstaterades det i onsdags kväll att han hade en tumör i mjälten... han opererades på torsdag förmiddag och de tog bort mjälten... cancern hade inte spridit sig... och det verkade lite hoppfullt... men på fredag morgon hade han blivit betydligt sämre och hans husse och matte (Kristin) tog beslutet att han inte skulle behöva lida... så han fick somna in... Kan fortfarande knappt prata om det utan att börja gråta... och att skriva det här inlägget är inte lätt... gråter givetvis... jag hade Buster ungefär de två första åren av hans liv (tror jag det var) och är helt förstörd... och jag vet hur Kristin mår just nu... Jag är så glad och tacksam för att Buster fick hamna hos en sån fantastisk person som Kristin... jag fick en underbar vän och Buster kunde inte ha haft det bättre... och jag vet att han är saknad av många... Det finns så många fina bilder på honom och så mycket gott att säga om honom... men det får bli en annan gång... Vi tänker på Kristin och hennes familj och skickar en massa kramar till dem... :heart:


Postat av: sari

:sad:

2010-08-01 @ 20:57:56
Postat av: Alisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Amor Vincit Omnia

Neeej!:( Men åh!:( usch så ledsen jag blev!:( Jag beklagar verkligen sorgen. Gud så jobbigt!:(

Lelle

2010-08-02 @ 12:06:06
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0