Dansär min grej
2010-08-17
23:05:21

Jag vet inte ens vart jag ska börja... den här helgen har varit heelt fantastisk... så jäkla kul... inge blod och inge tårar... men en väldans massa svett... :biggrin: Ska inte printa ner en massa detaljer... det blir ett alldeles för långt inlägg... Vi gick igenom alla tio danser som tillhör då tiodans... och några till lite grann... På fredagen och andra halvan av söndagen hade vi Veera Kinnunen och Stefano Oradei som lärare... svenska mästare i latindans... kolla in klippet... jag har väldigt långt kvar tills min rumba ser så där bra ut... :tongue: På lördagen och första halvan av söndagen hade vi Galina Karpenko och Dmitri Barilo som lärare... försökte leta men hittade inget klipp på någon utav dem... men de var väldigt duktiga... eller de är väldigt duktiga... Galina var vår lärare förra terminen... så det ska bli kul och se ifall hon fortsätter med nästa termin som för övrigt börjar nu på söndag... jippiii.... På lördagen efter allt dansande så blev vi bjudna på middag av självaste Tony Irving... han stog i köket och lagade mat till ca 30 personer... tre rätters middag... inte illa... jättetrevligt var det... På söndagen avslutades kursen med en liten uppvisning utav Veera och Stefano... rumba den här gången också... hur fint som helst... och jag filmade givetvis... mmmm... det gjorde jag... för jag tänkte att det ska upp på bloggen... men vad gör ärthjärnan... jo hon håller för den förbannade mikrofonen... så det är inget ljud med... :angry: Hur som helst... det har varit en kanonhelg... och jag längtar redan till nästa sommarläger... :biggrin:


Postat av: Lotta

Tänk att du fastnade så, och blev helt såld !!! Kul!!!

Svar: @Lotta,
Ja det är sjukt roligt :o)
Lelle

2010-08-19 @ 21:39:31
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0