Detär nåt i luften...
2010-08-25
12:21:29

... kan det vara nåt i stil med "Love is in the air".... :tongue: Egentligen borde jag väl inte skriva nåt... men med tanke på att fler än jag svävat på små rosa moln på sista tiden så kan jag inte låta bli... :smile: De sista dagarna har varit helmysiga och gosiga där hemma... har inte vågat påpeka det på något sätt...vill ju att det ska fortsätta... så nu bara för att jag skriver om det så blir det väl bergis tjafs eller nåt... ja jag vet... är inte speciellt positiv... :wink: Men mer rosa moln åt folket!! :wub:


Postat av: Alisa

Åååh ni med!:D ROSA ROSA!:D

Svar: @Alisa,
Mmm... hihi...
Lelle

2010-08-25 @ 12:41:28
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0