Floor-Barre
2010-08-05
22:13:46

Jag och Evet ska ju på sommarläger på dansskolan nästa helg... och idag fick vi då schemat för den helgen... Det var väl inga konstigheter förutom nåt som heter Floor-Barre... som då ska utövas i 1,5 timme på lördagen... och lika mycket på söndagen... Utan en minsta lilla aning om vad det var blev vi ju tvungna att googla fram det... och det här är resultatet... skrattade så jag höll på att kissa på mig... det är säkert nånting jättebra... men jag såg det framför mig hur jag och Evet kommer att ligga där och sprattla... Något sånt här ska vi då utsätta oss för... första tanken var ju sendrag för både mig och Evet... och nästa tanke då att hur är det meningen att vi ska kunna göra det här utan att bara ligga på golvet och asgarva... det kommer ju bara inte att gå... :w00t: floor-barre



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0